Saturday, September 13, 2008

Bambusercam från deltagare i Dieselruset

Jag var med och sprang Dieselruset och som vanligt kunde jag inte hålla mig utan det blev en Bambusning av mitt deltagande i loppet. Jag är dock inte på samma nivå som @masse som bambusade sin run från öppnaspåret i Vasaloppet, Respekt :-)

Men vad jag verkligen tycker var coolt med det här eventet var att målet var något så enkelt som att få ut vägbeskrivningen till Dieselverket samtidigt som de hade ett Öppethus och att folk ska veta att det är jätte nära/snabbt/enkelt att ta sig till Sickla från Slussen. Stor respekt till gänget på Fabric som hittade på och genomförde tävlingen. Väldigt smart genomförande, nu ska det bli skoj att se vad de hittar på med efterarbetet.



Sedan var det ju givetvis en prisutdelning också, jag fick inget pris, men jag tror att jag blev 6:a eller 7:a :-)

No comments: